5 wartościowych książek o marketingu

Dziedzina ta ważna jest w sprzedaży stacjonarnej i internetowej. Bez względu na rodzaj produktu lub usługi trzeba je promować. Istnieje wiele metod i warto poszerzać swoją wiedzę z dziedziny marketingu. Podręczniki, ale też inne istotne dla osób chcących zdobywać wartościowe informacje o marketingu. Przeczytaj o książkach, które poruszają ważne zagadnienia.

Książki do marketingu – dlaczego są ważne?


Dzięki nim poszerzysz swoją wiedzę z tego zakresu. Istotne dla przedsiębiorców, osób pracujących w dziale marketingu. Wiele dzieł oferuje księgarnia online w atrakcyjnych cenach. Warto porównać ceny i wybrać coś dla siebie. Sprawdzić spis treści, kim jest autor, inne kryteria.

Philip Kotler „Marketing” – grube dzieło i dużo podstaw


To pozycja ciężka, waży dużo, ale nie w odbiorze. Waga dzieła umożliwia czytanie wygodnie z rozłożoną na biurku, łóżku książką. Składa się z ośmiu części zawierających podstawy marketingu. Od tego warto zacząć samodzielne zdobywanie wiedzy. Historie znanych firm, marek, a słownik pozwala zrozumieć najważniejsze pojęcia. Książka „Marketing” będzie dobrą książką dla osób chcących rozpocząć studia, samodzielną naukę, dalsze zdobywanie wiedzy.

Paweł Tkaczyk „Zakamarki marki” – ekspert od storytellingu, czyli opowiadania historii
Autor jest znanym w branży specjalistą. Opisana jest promocja produktów, usług. Wiele interesujących zagadnień związanych z marketingiem w sieci i nie tylko. „Zakamarki marki’ to kompendium wiedzy o tworzeniu marki, promowaniu jej w sieci.

Content marketing – ważny aspekt w sieci – dzieło Justyny Bakalarskiej


Autorka opisuje różne aspekty content marketingu w sieci. Treści te są ważne, powodują, że czytelnicy zdobędą informacje o produkcie. Książka „Content marketing” składa się z dziewięciu rozdziałów i zawiera wiele informacji. Skorzystają z nich osoby mające firmy w różnych branżach, chcące rozwijać się w marketingu internetowym. Dzięki temu wiele osób dowie się, jak działać w internecie, może nawet otworzyć swój sklep, stronę, bloga.

Josiane Chriqui Feigon „Techniki skutecznej sprzedaży przez internet i telefon:”


Dziesięć rozdziałów opisujących sprzedaż przez telefon i online. Na początku są streszczenia każdego z nich. To ułatwi czytanie tej książki i zaglądanie, żeby coś sobie przypomnieć.


Jakie zagadnienia są w książce o sprzedaży?

  • zadawania pytań podczas rozmowy sprzedażowej
  • odpowiedzi klienta
  • wysyłanie sprzedażowych meili
  • odpowiedzi na wiadomości
  • z kim rozmawiać
  • wiele wiedzy dla telemarketerów


Kto dowie się najwięcej?


Skorzystają osoby zainteresowane przeprowadzaniem spotkań telefonicznych w sprawie skorzystania z usług. Osoby pracujące w działach sprzedaży. Przyszli kandydaci poznają tajniki pracy w call center i może prześlą swoją ofertę w sprawie tej pracy.

Grzegorz Mazurek „E-marketing’ czyli marketing w sieci, sklepy online, biznes w sieci
Wiele zagadnień związanych ze sprzedażą. Nie tylko ze sklepami online. Dwudziestu dwóch autorów omawia w swoich rozdziałach różne informacje. Każdy rozdział dotyczy innego problemu. Opisane jest zachowanie konsumenta w sieci, planowanie marketingu w sklepach internetowych. Oprócz tego budowanie bazy odbiorców, rodzaje stron internetowych i wiele innych interesujących zagadnień.

Jak widać, wiele jest książek o marketingu online. E marketing to jedna z lepszych dostępnych na rynku książek. Spis treści zachęca do kupna osoby chcące zdobywać wiedzę.
Marketing to interesująca dziedzina. Niezależnie od tego, czego chcesz się nauczyć

1 thought on “5 wartościowych książek o marketingu

  1. Polecam te książki. Zmieniły one moje myślenie na temat marketingu.

Comments are closed.